Wij volgen de richtlijnen van het RIVM, dat betekent dat wij geen handen schudden, en minstens 1,5 meter afstand houden, ook mondkapjes zijn bij ons in de openbare ruimtes verplicht.Wij verzoeken u bij binnenkomst eerst uw handen goed te wassen/desinfecteren in elke vestiging hebben wij hier de voorzieningen voor . Wij accepteren bij hoge uitzondering contant geld, maar verzoeken u met de pin te betalen.
Onze online showroom is altijd open:
Wij hebben een online showroom die u 24 uur per dag kan bekijken. Niet alleen voor het bekijken van onze complete voorraad, maar ook voor het aanvragen van een offerte, inruilvoorstel, of proefrit kunt u hier terecht. Voor vragen hierover kunt u van 7.00-22.00 uur met een van onze medewerkers chatten, mailen én bellen. https://www.dekkerautogroep.nl/ford-personenautos
Onze werkplaats geeft extra service in deze tijd:
Heeft u een afspraak in onze werkplaats, van verzoeken wij u zoveel mogelijk uw auto alleen te brengen en niet in het pand te wachten tijdens de werkzaamheden, wanneer dit niet mogelijk is kunt u eventueel vervangend vervoer regelen, neem hiervoor contact op met ons klantencontactcentrum: 088-1800300.
Video-Check:
Onze monteurs filmen tijdens de APK en onderhoudsbeurt hun bevindingen over het voertuig. U wordt worden via een video duidelijk geïnformeerd over eventuele aandachtspunten, wij sturen u via de mail deze film en houden contact met u op afstand, om de reparaties met u te bespreken. Zie hier hoe dat in zijn werk gaat: https://www.dekkerautogroep.nl/Onderhoud/onderhoudsbeurt/Videocheck
Heeft u nog geen afspraak en wilt u die inplannen, dan kan dat via onze online werkplaatsplanner: https://www.dekkerautogroep.nl/Onderhoud/werkplaatsafspraak-maken
Extra Service
Wanneer u zelf niet in de mogelijk bent om de auto zelf te halen of te brengen, dan bieden wij de extra service aan deze voor u op te halen en te brengen, wilt u dit bij het maken van de afspraak doorgeven? U begrijpt dat dit voor ons een planning is die goed ingeregeld moet worden, bij deze regeling zijn wij extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto.
Bij Ford staat de gezondheid van medewerkers, dealerorganisatie en klanten voorop en om het risico op verspreiding van COVID-19 zo veel mogelijk te vermijden. Dankzij PickUp&Clean bent u echter alsnog met uw auto bij de Ford-dealer terecht voor service of onderhoud.
Met PickUp&Clean bieden wij een oplossing om op een verantwoorde manier onderhoud en service mogelijk te maken. Dankzij dit relevante aanbod wordt direct contact vermeden, maar kunt u toch de auto laten onderhouden of repareren bij Dekkerautogroep. Hiermee bieden wij u onze professionele aanpak die u gewent bent, maar dan op een verantwoorde manier zonder direct contact.
De PickUp&Clean bestaat uit een gratis haal- en brengservice van de auto, sleuteloverdracht op locatie en Ford Video Check.
Binnenkijken
U kunt bij ons online komen binnenkijken in de vestiging Zaandam, zo bent u toch een beetje binnen in deze tijd dat u de deur liever niet uit wil of kan. https://www.dekkerautogroep.nl/diensten/Binnenkijken
Heeft u nog vragen over dit of andere onderwerpen?
Ons team van medewerkers zijn telefonisch, via de chat en de mail van 7.00-22.00 uur bereikbaar op klantencontact@dekkerautogroep en 088-1800300 en via de chat op de website.
Met vriendelijke groet,
Team Dekkerautogroep.