Autoschade

Onze Schadeafdeling

Heeft u schade?

Bij schade aan uw auto, wilt u zo snel mogelijk weer op weg geholpen worden.
Omdat u waarschijnlijk niet vaak met deze situatie te maken heeft, kunnen wij ons goed voorstellen dat er vragen zijn. De onderstaande punten kunnen u hierbij wellicht verder helpen, natuurlijk kunt ons ook altijd bellen. 


Wij nemen graag even de tijd voor u om al uw vragen te beantwoorden.
U kunt direct contact opnemen met de schadeafdeling: 088-1800310 of per mail: [email protected]

Let op, voor vragen over onderhoud en service graag bellen met 088-1800300


 

Wat te doen bij autoschade?

Meld eerst u schade bij uw verzekering
Meldt uw schade zo spoedig mogelijk aan uw verzekeraar, tussenpersoon of leasemaatschappij. Indien aanwezig stuurt u een ingevuld schadeformulier naar uw verzekering getekend door betrokken partijen.

 

Meld daarna de schade bij de Dekkerautogroep
U kunt de schade telefonisch of ONLINE melden of  langskomen op één van onze vestigingen voor een intake van uw schadereparatie. Tijdens deze intake maken wij de door de verzekeraar gewenste foto’s en nemen uw gegevens op. Tevens kunnen wij meteen een afspraak voor herstel maken.


Wij zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 08:00-17:00 uur en bereikbaar op telefoonnummer 088-1800310

Als de schade niet gedekt wordt door uw verzekering of u kunt de schade niet verhalen op een tegenpartij, kunnen wij voor u een offerte verzorgen voor de reparatiekosten.

Als de schade gedekt wordt door de verzekering zal in bepaalde gevallen een expert van de maatschappij de schade komen beoordelen. Wij stellen in overleg met de expert een schaderapport op en versturen deze naar de expert of de verzekeraar.

Indien gewenst en in goed overleg ontvangt u van ons gratis vervangend vervoer, ongeacht uw type verzekering of de schuldvraag van het ongeluk. U betaalt alleen de verbruikte brandstof en zo nodig een eigen risico, zo houden wij u mobiel gedurende de schadeherstel periode. (vraag info bij zakelijke contracten, niet in ieder leasecontract is vervangend vervoer mee geleased)


We zullen de reparatie starten nadat we de kosten van de autoschade hebben afgestemd met de betalende partij. Dit kunt u zijn als eigenaar van de auto maar ook een lease- of verzekeringsmaatschappij. Zodra er toestemming is van alle betrokken partijen beginnen wij met het herstel van de autoschade.

Als u uw auto brengt voor reparatie maken wij een inschatting  wanneer deze weer klaar is. Uiteraard krijgt u een telefoontje wanneer u uw auto kunt ophalen.


Als u een Cascoverzekering heeft zullen wij een acte van cessie opmaken. Samen met het schaderapport sturen wij dit door u ondertekende formulier naar uw verzekeringsmaatschappij welke het schadebedrag aan ons zal overmaken. U heeft daar dus geen omkijken naar.

Indien u WA of beperkt casco verzekerd bent en de schade verhaalbaar is kunnen wij na overleg met een acte van cessie werken, ook nu heeft u geen omkijken meer naar de betaling van het schadebedrag.

Als u WA of beperkt casco verzekerd bent en de schade is niet verhaalbaar moet het schadebedrag bij aflevering voldaan worden. 

 

 

Voor goed en eerlijk schadeherstel met behoud van uw carrosserie garantie: Dekkerautogroep.

 

 



 

 

 




 

ALGEMENE VOORWAARDEN FOCWA

Klik hier voor de algemene voorwaarden van de FOCWA

 
Uw browser ondersteund geen lokale opslag.


In Safari, de voornaamste reden hiervoor is de "Privé Browse Modus".
De zoekmachine zal niet goed werken totdat u de privé browse modus uitzet in uw tabbladen overzicht.

Naar website
 
sluiten

Contact