Autoschade

Onze Schadeafdeling

Heeft u schade?

Bij schade aan uw auto, wilt u zo snel mogelijk weer op weg geholpen worden.
Omdat u waarschijnlijk niet vaak met deze situatie te maken heeft, kunnen wij ons goed voorstellen dat er vragen zijn. De onderstaande punten kunnen u hierbij wellicht verder helpen, natuurlijk kunt ons ook altijd bellen. 


Wij nemen graag even de tijd voor u om al uw vragen te beantwoorden.
U kunt direct contact opnemen met de schadeafdeling: 088-1800310 of ons mailen: [email protected]


 

Wat te doen bij autoschade?

Meld eerst u schade bij uw verzekering
In de meeste gevallen wensen de verzekeraars dat u een Europees schadeformulier invult, getekend  door betrokken partijen. Meldt uw schade zo spoedig mogelijk aan uw, verzekeraar tussenpersoon of leasemaatschappij.

 

Meld daarna de schade bij de Dekkerautogroep
U kunt de schade telefonisch of ONLINE melden of  langskomen op één van onze vestigingen voor een intake van uw schadereparatie. Tijdens deze intake maken wij de door de verzekeraar gewenste foto’s en nemen u gegevens op. Tevens kunnen wij meteen een afspraak voor herstel maken.


Wij zijn maandag tot en met vrijdag geopend van 08:00-17:00 uur en bereikbaar op telefoonnummer 088-1800310

Als de schade niet gedekt wordt door uw verzekering of u kunt de schade niet verhalen op de tegenpartij, zullen wij voor u een offerte verzorgen voor de reparatiekosten.

Als de schade gedekt wordt door de verzekering zal in bepaalde gevallen een expert van de maatschappij de schade taxeren. Wij maken in overleg met de schade-expert een schaderapport en versturen deze naar de expert of verzekeraar.

Indien gewenst ontvangt u van ons gratis vervangend vervoer, ongeacht uw type verzekering of de schuldvraag van het ongeluk. U betaalt alleen de verbruikte brandstof, zo houden wij u mobiel gedurende de schadeherstel periode. (vraag info bij zakelijke contracten, niet in ieder leasecontract is vervangend vervoer mee geleased)


We zullen de reparatie starten nadat we de kosten van de autoschade hebben afgestemd met de betalende partij. Dit kunt u zijn als eigenaar van de auto maar ook een lease- of verzekeringsmaatschappij. Zodra er toestemming is van alle betrokken partijen beginnen wij met het herstel van de autoschade.

Als u uw auto brengt voor reparatie maken wij een inschatting  wanneer deze weer klaar is. Uiteraard krijgt u een telefoontje wanneer u uw auto kunt ophalen.


Als u een Casco-verzekering heeft zullen wij ( indien gewenst) een acte van cessie opmaken. Samen met het schaderapport sturen wij dit door u ondertekende formulier naar uw verzekeringsmaatschappij, welke het schadebedrag aan ons zal overmaken. U heeft daar dus geen omkijken naar.  Als u niet Casco verzekerd bent maar uitsluitend WA, dient u het vooraf besproken  schadebedrag  zelf te betalen.



 

 

 




 

ALGEMENE VOORWAARDEN FOCWA

Klik hier voor de algemene voorwaarden van de FOCWA
 
Uw browser ondersteund geen lokale opslag.


In Safari, de voornaamste reden hiervoor is de "Privé Browse Modus".
De zoekmachine zal niet goed werken totdat u de privé browse modus uitzet in uw tabbladen overzicht.

Naar website
 
sluiten

Contact